SZPITAL POWIATOWY W SOCHACZEWIE

MISJA

 

„Jesteśmy zawsze gotowi pospieszyć z profesjonalną pomocą w potrzebie.

Bezpieczeństwo pacjenta i marka szpitala są naszą dumą.”

 



Polityka jakości

Polityka jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie koresponduje z przyjętą strategią organizacji oraz potrzebami i oczekiwaniami pacjentów. Zapewniamy warunki do tego, aby polityka jakości była wdrażana oraz utrzymywana na wszystkich szczeblach organizacji. Jest ona skierowana na zapewnienie wysokiego poziomu usług medycznych i zawiera zobowiązanie do doskonalenia działań przy utrzymaniu efektywności ekonomicznej organizacji. Stanowi ramy do określenia i przeglądu celów dotyczących jakości.

 

Realizowanie polityki poprawy jakości Szpitala Powiatowego w Sochaczewie zmierza do zapewnienia świadczenia usług medycznych:

 

  • na wysokim poziomie zgodnie z aktualną wiedzą i przepisami prawa,
  • ciągle doskonaląc profesjonalizm realizowanych zadań,
  • respektując w szczególności prawa pacjenta i przestrzegając zasad etyki,
  • zapewniając pacjentom, osobom odwiedzającym oraz personelowi przyjazne i bezpieczne warunki pobytu i pracy.

 

Dążąc do doskonalenia jakości świadczonych usług w Szpitalu Powiatowym w Sochaczewie opracowano i wdrożono System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001:2009 oraz przystąpiono do wdrożenia standardów w oparciu o Program akredytacji szpitali.

Dyrekcja deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrażaniu, utrzymaniu i ciągłym doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością. W celu spełniania kryteriów powyższej normy i wymagań akredytacyjnych szpitali zobowiązujemy się do realizacji polityki jakości w oparciu o następujące fundamenty:

  • Pacjent jest podmiotem wszystkich działań Szpitala, a spełnienie oczekiwań pacjentów i rozwój pakietu usług medycznych jest celem cząstkowych działań i całościowym rezultatem pracy.
  • Najcenniejszym zasobem Szpitala są jego pracownicy; dzięki ich zespołowej, profesjonalnej pracy jakość wykonywanych zadań może stale wzrastać.
  • Szpital wspiera rozwój zawodowy, szkolenia i doskonalenia umiejętności swoich pracowników, które mogą być wykorzystane dla dobra organizacji.
  • Szpital jasno i czytelnie, na zasadach wzajemnej korzyści rozwija kontakty
    z dostawcami towarów i usług, w tym z innymi podmiotami leczniczymi.
  • Dzięki szerokim kompetencjom Szpital zorientowany jest na stały rozwój i rozszerzanie obszaru działalności oraz inwestuje w projekty poprawiające jakość udzielanych świadczeń.
  • Ciągłe doskonalenie pracy w oparciu o System Zarządzania Jakością pozwala na poprawę wizerunku, spełnianie oczekiwań pacjentów oraz umożliwia promocję Szpitala, co tworzy jego silną markę na rynku usług medycznych na Mazowszu.

Szczegółowe programy poprawy i zapewnienia jakości opracowywane są corocznie w opracowaniach odrębnych. Przyświeca im deklaracja jakości przyjęta w naszym Szpitalu:

 

Deklaracja polityki jakości

 

Bezpieczeństwo pacjenta i jego zadowolenie są fundamentem działania naszego szpitala.

Wspieramy dążenia do rozwoju najcenniejszego zasobu szpitala – pracowników.

Wszyscy doskonalimy, jakość naszej pracy.

W ten sposób tworzymy silna markę!